Як зробити адвокатський запит?

Державні службовці часто не поспішають вирішувати проблеми громадян. Законодавство передбачає терміни надання інформації, але їх порушують. Варто звернутися до адвокатів, якщо інформація потрібна терміново.

Залишайте заявку на нашому сайті

Кваліфікований юрист зателефонує вам протягом 3-х хвилин

Ви отримаєте високопрофесійну консультацію з будь-якого питання

Що таке адвокатський запит?

Протягом життя кожній людині доводиться звертатися до державних органів у різних питаннях. Отримання документів — не найскладніше, але дізнатися відповідь на певні питання може зайняти багато часу. Державні службовці часто не поспішають вирішувати проблеми громадян. Законодавство передбачає терміни надання інформації, але їх порушують. Варто звернутися до адвокатів, якщо інформація потрібна терміново. Вони можуть надсилати адвокатські запити, і державні органи мають відповідати протягом 5 днів.

Чому нас обирають?

– Конфіденційність: ми працюємо згідно договору про нерозголошення. Ваша інформація не залишить межі офісу;
– Дотримання термінів: ми реалізуємо Ваші послуги згідно термінів та дедлайнів, які вказані в договорі;
– Роки досвіду та практики: Ви можете ознайомитись з нашими кейсами, які попередньо будуть Вам представлені, щоб Ви остаточно впевнились в нашій кваліфікації;
– Фіксовані ціни: Ви завжди знаєте за що платите! Отримаєте готову послугу;
– Постійний зв’язок з індивідуальним Юристом: надання коротких обґрунтованих відповідей на всі звернення Наших Клієнтів;
– Проведення особистої зустрічі з Клієнтом в Нашому Офісі  для конфіденційних переговорів/усних консультацій.

Отримайте безкоштовну консультацію та прорахунок послуги тільки тут

    Наші послуги

    Наша Компанія вже протягом 13 років робить успішний результат у питаннях пов’язаних з приватним правом

    1

    Переваги Адвокатського запиту

    легкість отримання інформації — адвокат відправляє запит та отримує відповідь самостійно, з мінімальним залученням Вас до процесу;

    швидкість отримання інформації — відповідь на адвокатський запит надається протягом 5 робочих днів;

    отримання повної інформації по Вашому питанню — коли особа самостійно подає заяву з проханням надати необхідну їй інформацію, то така інформація надається стисло, у скороченому вигляді. В свою чергу Адвокат в змозі отримувати від державних органів повну та розгорнуту інформацію по Вашому питанню;

    наявність встановленої законодавством відповідальності за не надання відповіді на Адвокатський запит — Законом України “Про адвокатуру та адвокатську діяльність” встановлено, що відмова у наданні або ж несвоєчасне надання відповіді на адвокатський запит тягне за собою притягнення відповідного суб’єкта до адміністративної відповідальності. Наявність такої відповідальності значно прискорює процес отримання відповідей від державного органу.

    2

    Види Адвокатських запитів

    До військових частин з таких питань:

    1. чи розглянутий рапорт на звільнення і якщо так, то який результат його розгляду;
    2. результати розгляду рапорту про переміщення військовослужбовця до іншої частини.
    3. витребування матеріалів проходження військово-лікарської комісії (ВЛК), результатів її проходження.
    4. інформація стосовно грошового забезпечення військовослужбовця.
    5. отримання витягу з наказу про зарахування військовослужбовця до особового складу військової частини.

    До органів РАЦСу з таких питань:

    1. отримання дублікату свідоцтва про народження/смерть/шлюб, витягів з реєстру;
    2. інформація стосовно наявності помилок у написанні прізвища, імені, по батькові у актовому записі;
    3. інформація стосовно наявності актового запису про народження/смерть/шлюб/зміну імені у РАЦС
    4. інформація стосовно внесення в реєстр судового рішення про розлучення.
    5. до міграційної служби з питань:
      інформація стосовно отримання особою Закордонного паспорту, паспорту України, посвідки на постійне/тимчасове проживання;
    6. інформація стосовно видачі довідки про реєстрацію особи громадянином України;
    7. наявність у особи заборони на виїзд/в’їзд в Україну;
    8. інформація стосовно стану оформлення документів: посвідок, дозволу на імміграцію, громадянства, тощо.

    До страхових компаній з питань:

    1. інформації стосовно стану розгляду страхового випадку;
    2. відомостей про порядок обчислення страхового відшкодування;
    3. інформації з приводу страхової суми відшкодування та дати виплати страхового відшкодування;
    4. до судових органів з питань:
    5. отримання дублікату судового рішення;
    6. інформації стосовно стану розгляду справи;

    а також до будь яких підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності

    Слід розуміти, що даний список не є вичерпним, оскільки по суті адвокатський запит можна подати до будь якого державного чи не державного органу/організації/ підприємства/установи з приводу отримання публічної інформації будь-якого характеру.

    3

    Що від Вас потрібно для роботи нашого Адвоката?

    1.чіткий опис ситуації, яка склалась;
    2.бажаний результат роботи Адвоката;
    3.якісні скан-копії Ваших документів.

    Отож підсумовуючи, можемо сказати, що у Вас є два шляхи отримання інформації від державних органів: або самостійно подавати звернення та чекати відповіді місяць і більше, або ж звернутися до кваліфікованих Юристів Компанії “Шлях до мрії О.К” та отримати відповіді на всі Ваші запитання у максимально короткий термін.

    4

    Звернувшись До нас ви отримаєте:

    1. Професійну консультацію наших юристів стосовно Вашої ситуації;
    2. Швидку відповідь від державних органів стосовно Вашого питання;
    3. Заощадження власного часу та відсутність необхідності постійних походів до державних органів;
    4. Ми допоможемо Вам навіть у найскладніших ситуаціях.

    Також потрібно пам’ятати що однією з найбільших переваг Адвокатського запиту є те що Ви можете отримати інформацію знаходячись будь-де. Це означає що навіть якщо зараз Ви закордоном, це  не є перешкодою для отримання необхідної Вам інформації від державних органів

    5

    Чи можна подати документи через консульські установи України:

    Якщо Ви знаходитесь за кордоном та бажаєте оформити виїзд на постійне місце проживання – Вам потрібно подати документи до консульської установи України в країні, в якій Ви хочете залишитись на постійне місце проживання, але це не так просто зробити в сьогоднішніх умовах і час очікування своєї черги на прийом у консульстві може сягати місяців. Після подачі документи проходять такі самі перевірки, як і при подачі через Державну міграційну службу в Україні та в результаті видається рішення про надання дозволу на виїзд, після отримання якого, потрібно також знятися з військового обліку та місця реєстрації. Результатом так само мають стати штампи про постійне місце проживання в закордонному паспорті та про прийняття на консульський облік.  Важливими нюансами є наявність в особи, яка хоче виїхати на постійне місце проживання статусу Фізичної особи підприємця. Якщо він наявні, то обов’язково їх потрібно закрити ФОП по податковій, оскільки без цього довідки про відсутність заборгованості отримати неможливо. При виїзді на ПМП з дитиною, яка не досягла 14 років, потрібна згода мами або тата на виїзд на постійне місце проживання.

    6

    Як повернутись на постійне місце проживання в Україну:

    Якщо Ви вже виїхали на постійне місце проживання за кордон, але з певних причин вирішили повернутись на Батьківщину Вам потрібно буде пройти процедуру повернення з постійного місця проживання. Якщо після виїзду на постійне місце проживання Ви стали на консульський облік в консульській установі України, то це значно полегшить процедуру повернення, адже вам потрібно буде подати заяву до консульської установи України з проханням про зняття з консульського обліку. Крім заяви, Вам також потрібно буде подати закордонний паспорт з відміткою про здійснення процедури виїзду на постійне місце проживання. Після анулювання відмітки про консульський облік та відмітки про виїзд відразу починається процес оформлення ІД картки, після чого потрібно зареєструвати своє місце проживання та стати на військовий облік (для чоловіків). В результаті всіх вище вказаних процедур Ви можете насолоджуватися життям в рідній країні, не хвилюючись за свої документи.

    Підтримуємо ЗСУ не тільки словом, але й ділом! Усім, хто вступив до лав ЗСУ, наша Компанія дарує знижку 22% на усі послуги!

    Наша команда юристів

    Наша Компанія вже протягом 13 років робить успішний результат у питаннях пов’язаних з приватним правом

    Олег Коваль

    Власник юридичної компанії Koval Legal Group

    Каленіченко Жанна

    Керівник Департаменту Побудови

    Євгенія Шапаренко

    Заступник Генерального Директора Компанії

    Заіка Ігор

    Юрисконсульт відділу приватного та міграційного права

    Зв'яжіться з нами для консультації

    Заповніть форму нижче для консультації

      Звернувся в дану компанію за допомогую. При консультації детально розібрали мою ситуацію, і навіть надали знижку, так як я військовослужбовець. Дякую юристу Елизаветі яка детально вивчила мою ситуацію та підібрала оптимальний шлях вирішення. Успіхів та процвітання!

      Данил

      Адреса

      місто Київ, вулиця Іоанна Павла II, 23/35, під’їзд 1, офіс 1

      Cоціальні мережі

      Контакти

      Пошта: [email protected]

      Телефон: +380981383979

      Партнери:
      ЮК «Шлях до мрії.О.К»

      Цей сайт є дочірнім сайтом даної Компанії

      Юридична Компанія
      «Result Law Company»

      Раніше сайт Koval Legal Group носив назву «Passportok»